Tuesday, November 11, 2008

Mei-November untuk 1st entry..

1st entry memang susah nak publish.. sejak bulan mei aku fikir(fikirlh sgt) mcm mane aku nak buat blog ni.. at last. time2 bz mcm ni jg aku post entry pertama aku... sementara tunggu azan isyak n menunggu paper pertama aku esok. VHDL. Final yang kesembilan aku kat sini.. Ya Allah.. Permudahkanlah..

Kredit untuk abang aku.. entah mcm mane aku rase nak post entry ni pas bace blog abang aku.. tahniah kat die sbb dh grad dari uiam tu.. tahniah2... kadang2 aku terfikir jg... punyalah bz abang aku tu pun, macam-macam dia buat... perlu muhasabah ni..

Harapan aku kat blog ni (skemlh pulak), semoga aku boleh menambah satu lagi sebab untuk aku sibuk.. sebab.. masa lapang ni adalah salah satu sebab 'pembunuh' kepada orang-orang muda kat dunia ni.. banyak kali aku dengar statement ni.. kedua, mungkin salah satu tempat aku meluahkan idea-idea yang bez+ tak bez kat sini. So, harap pembaca dapat design satu filter untuk menapis isi-isi yang sepatutnya di hadam.

Sebenarnya, aku pun tak tahu macam mane nak describe keadaan aku sekarang ni. Kadang-kadang rasa tenang je dengan final yang mendatang ni (12-VHDL,13-Assembly Language and Digital Signal Processing-19), kadang2 cuak jg.. layan je lh.. Doakan kejayaan aku ye.. Semoga comission tahun depan dengan cemerlang.

Banyak sebenarnye yang terbuku dalam hati+otak aku ni... nanti2 lah aku luahkan.. Daripada cerita tensionnya kawan2 aku tadi dengan paper math kejut sampai lah kejayaan aku belajar menyelam.. hihihi... tahniah2.. =)

Okeylah.. Isyak pun 2 minit lagi nak masuk.. Gerak dulu.. Assalamualaikum wbt..

1 comment:

ahmad fadzil said...

tahniah kerana berjaya pecahkan kebuntuann.

haaa..keep a good work..!

moga satu famili kita ada blogg masing2....

bleh cerita semua..at least untuk kenang2an di hari tua..huhuhu

 

blogger templates | Make Money Online